View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror dere ikke at hvis jentene her ønska tips om seksuelle aktiviteter så hadde de spurt om det? Det er ikke vanlig å oppfordre tenåringer til swingersklubb og "trekant og strekke strikken mer og mer og gjøre andre ting etterhvert" (sitat)! Jeg syns det blir for dumt og drøyt at jenter ikke kan komme hit på nff å stille et uskyldig, nøytralt og vanlig spørsmål om tips til aktiviteter uten at noen menn som for de blir fremmede grisemenn på nettet som absolutt skal dra inn seksuelle ting med en gang bare fordi det er jenter som spør om tips til ting å gjøre! Hadde de ønska tips til seksuelle ting så hadde de vel skrevet det. Det dere foreslår er ikke normalt og hvertfall ikke for tenåringer.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor skal akurat seksuelle ting ekskluderes? Hvordan vet du at de ikke er interessert i slikt? Hun spurte jo et veldig generelt og åpent spørsmål. Når jeg leser det spørsmålet der, så kan jeg lett se for meg at slike forslag også muligens kan vere av interesse. Og så får det vere opp til den som spør om det høres spennende ut, eller presisere at slikt ikke var av interesse om forslaga var skivebom. Tenker værtfall jeg. Kom jo masse forslag av alle typer her, ikke bare sex.