View Single Post
Sitat av spelley Vis innlegg
Hvordan vet du at de ikke har brukt ulovlig programvare, pga de hevder det?
Hvorfor i helvete skal en GM banne deg uten videre? Hvis du hadde arbeidet på en butikk å bedd tilfeldig flere kunder til å dra til helvete, hva hadde sjefen sagt/gjort med deg? Klart ikke gidd deg sparken, sant? Dessuten har blizzard visse retningslinjer, hvis du følger dem, har du ingen grunn til å frykte til å bli kicket. Driter du i reglene og gjør hva du vil, blir du kicket, så enkelt er det. Du kan ikke gå her å si at GM kan gjøre hva faen de vil med spillere de ikke liker, det er jo så totalt hull i hode som det overhode går an å bli, spar meg for slikt tull. Blizzard er ikke ett firma som er drevet av arrogante småunger som tror de kan gjøre hva de vil, de har holdt på med online spill LENGE og vet hva de driver med, tror ikke at kicking av spillere uten grunn har gjort slik at de har den suksessen som de har.
Vis hele sitatet...
Vel jeg vet at de ikke har brukt ulovlig programmvare fordi jeg har sett filmen på ossen de gorde det... Den er på internettsiden til Athene... 34min lang video.
Og jeg sa ikke at Blizzard sine GM's går rundt å banner folk uten grunn... Jeg sa at de KAN banne deg uten grunn, og du har ikke noe du skulle ha sagt.