View Single Post
Hei nFF WoW Gamers!

I går (12/11-08) var jeg av de heldige som fant WotLK i postkassen min. Jeg satt meg med en gang ned for å starte installasjonen for å være helt klar til 00:01. Etter mye om og men var det ferdig installert, men jeg fikk jo ikke oppgradert accounten min til WotLK ennå. Så jeg tok en tur ut. Da jeg kom hjem, i 22:30 tida fant jeg fort ut at WotLK var klart. Fort inn på wow-europe.com for å oppgradere accounten min.
(Jeg hadde logget ut tidligere på dagen på toppen av det nye Zeppelin tårnet /v Undercity. Var helt klar!)

Da jeg kom meg på Zeppelinen og loading screen med Arthas og Northrend var oppe satt jeg med mye spenning og forventninger.
Jeg ankom Howling Fjords og utposten Vengeance Landing. En Undead by med det nye necropolis bygnings modelene. Grunnen til at jeg valgte Howling Fjords, og ikke Borean Tundra å starte min vei til 80 på er fordi det minner om Norge.
Og faktisk! Fjordene går innover det flotte landskapet Howling Fjords. På himmelen kan du skimte nordalyset. Utrolig flott syn.
Skal ikke være noen spoiler for noen her, så skal ikke gå så mye inn i detalj.

Det som slo meg fort var det at; "Dette liker jeg!". Atmosfæren og krigene i WotLK gir meg en mye bedre "Warcraft-feeling" enn det Space Cow's fra Outland gjorde.

Sitter nå på jobb, og gleder meg til å komme hjem så jeg kan spille litt til. Kom meg halveis til 71 i går/natt og fikk prøvd meg på en av de nye instancer i WotLK, Utgarde Keep.

Er det andre her på nFF som har hatt gleden av å prøve dette ennå?
Hvilke tanker sitter dere igjen med?
Sist endret av Clr; 13. november 2008 kl. 10:51.