View Single Post
Sitat av celtseus Vis innlegg

Det er masse legefolk, forskere og vitenskapsfolk som har stått frem om at stråling ikke er bra. I mitt hue så sier det seg selv egentlig, men noen er mer sensitiv for det enn andre, akuratt som noen er mer disponert for andre sykdommer eller allergier enn andre.
Vis hele sitatet...
Må skille mellom mikroskopiske og større doser her hvis ikke blir det helt meningsløst.

Sitat av Alge Vis innlegg
Brukte en defekt micro engang der ovnen ikke skrudde seg av når du lukka opp døra, jeg fikk ikke med meg at den ikke var av så jeg tok jo hånda mi inn i ovnen. Det var en fucka følelse, hånda ble faktisk kald og kjentes kald ut i en time etterpå. Altså jeg kan jo ikke fysisk ta å kjenne på strålingen i den forstand, men prøv selv så "kjenner" du strålingen
Vis hele sitatet...
Hva er poenget? Det er vel ingen som har påstått at det er helt greit å stikke hue inn i mikroen? Dette blir som over, meningsløst å snakke om uten å vurdere hva det faktisk er man utsettes for. Det er jo heller ikke strålingen som varmer maten, men strålene setter vannmolekylene i bevegelse som igjen varmer maten. Så nei tvilsomt å kjenne strålingen.