View Single Post
Hei, har nå planer om å legge heroinen på hylla for godt, om jeg får det til denne gangen da

Jeg har perioder der jeg klarer meg fint uten, men så kommer lange perioder der det blir Heroin hver dag i flere mnd. Men jeg har altid klart å slutte etter noen dårlige dager, det er noen harde dager, men jeg har klart meg, har også hendt det har hjulpet med litt ekstra alkohol noen dager, men dette funker ikke enger

Nå har jeg hatt en av de værste periodene jeg har hatt hittil (med Heroin), nå de siste 5-6 mnd og det går 'en dag, så er jeg skikkelig dårlig, kaster opp mye, flyr konstant på do og er mye sengeliggende. klarer heller ikke drikke noe særlig alkohol på abstinenser lenger som jeg gjorde før.
Noe som i grunn er positivt! Selvom det er litt spesielt å ligge med abstinenser på en ting, og et ekstremt akoholsug som jeg ikke får gjort noe med

Men har fikset 8 eller 10 Subutex 8mg som jeg får i kveld eller i morgen.
Men når det kommer til dette, er det noen her som har kuttet ut Heroin med så små doser?
Er jo ikke snakk om mere enn bare bare 64 eller 80mg på ukjent antall dager.
Er det noen her som kan hjelpe meg hvordan dette burde gjøres? Burde jeg spise en fast dose til fast tid, eller ta det de gangene jeg kjenner jeg begynner bli skikkelig dårlig?
Og i såfall hvor mye om gangen Har jo som sagt brukt en del av dette før, men kun til rusbruk.
Og dette er noe jeg prøver på egenhånd, for legen min nekter hjelpe meg med dette...

Og hvor lenge etter siste heroin inntak er det greit og begynne med Subutex?
Håper virkelig noen kan hjelpe meg! For nå vil jeg ut av dette!
Kommer jeg til å ha en sprekk igjen ganske kjapt så gir jeg bokstavelig talt opp!
Dere aner ikke hvor viktig dette er for meg, så håper jeg får svar fra noen her
Og en ting til, har xanor 2mg, apodorm, stilnoct og vival også, er dette noe som kan hjelpe mot annet enn bare de psykiske plagene? Regner vel egentlig ikke med det, men er godt å slippe huekjøret oppå de fysiske smertene

Håper virkelig denne tråden får stå, for har tenkt/veldig lyst til og ovveraske ei familien som aldri helt har hatt troa på at jeg klarer slutte selvom vi er kjempeglade i hverandre!, men lyst å gi det en sjanse som en ovveraskelse til resten av familien også Har også lyst og oppta kontakt med mange i familien som jeg kuttet ut da jeg begynte med den dritten, eller rus generelt, pluss at jeg hadde blitt utrolig stolt av meg selv også, og kanskje tilogmed fått meg en jobb og et steg i riktig retning før det er forsent.

Tusen takk til dere som har lest dette, og ha en fin dag videre

Krysser fingrene for at tar min siste dose Heroin nå!

Krysser fingrene for at jeg tar min siste dose Heroin nå!
Sist endret av KjellFresh; 4. november 2014 kl. 11:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.