View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Nei, har ingen intensjon om å være skummel, men jeg forsøker å hjelpe folk, har gitt deg en rekke svar tidligere, men du hører ikke på verken meg eller andre. Jeg snakker bare på vegne av meg selv. Jeg synes oppriktig synd på deg, men kanskje du bør gå litt i deg selv og se på hvorfor du er der du er. Kanskje om du velger å følge råd og høre på svar du får istedet for å kaste bort tida til folk og bare gå din egen vei hele tiden så kan du få det bedre? Litt av greia med Aspergers er at man på mange måter er en outsider. Ved å være deg selv får mange et ensomt liv desverre. Om du heller velger å gjøre mer som de andre og forsøker å tilpasse deg situasjonen kan livet ditt kanskje bli bedre. Ikke fordi alt du gjør skal føles riktig og meningsfyllt, men fordi det gjør at du kommer mer på bølgelengde med andre og funker bedre ilag med dem. Jeg har like mye/lite rett til å skrive på dette forumet som deg og når jeg svarer i dine mangfoldige tråder i likhet med flere her er det for å avverge at flere her bruker tid når du ikke respekterer eller later til å bry deg om hva folk svarer. Kanskje håper jeg å nå inn til deg? Sikkert naivnt, menmen...
Vis hele sitatet...
Men hvorfor MÅ Asperger være outsider? Kunne det ikke bare forklart et problem men nei, jeg har kanskje mindre å glede meg på enn jeg håper.
Jeg føler meg fengslet. Jeg kan feks ikke date den jeg vil fordi det stor sjanse for kræsj. Jeg synes heller ikke andre outsidere er tiltrekkende nok. Jeg er veldig flott, så det er synd jeg ikke får brukt det med menn. Sist jeg var forelsket så var jeg for sval til å stå på mitt, og følte ikke at noen gledet seg over min forelskelse fordi jeg som vanlig var feil. Fordi det var en mann nedi Tyrkia. Men nå har jeg bare blitt enda mer trigget til å bryte normen og vanen. Vil helst bare ha en utlending slik at jeg ikke gjør som de andre håper. Er også lei av at jeg må tenke ekstra på konsekvensene pga aspergeren. Føler meg ikke myndig på en måte. Men hvorfor kan jeg ikke bare drite i alt? Og gjøre som jeg vil? Det er dette som drar ned hele verdien min... jeg synes jeg er flott, jeg er flink til mye men andre synes helt sikkert bare jeg er rar.