View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Stemmer ikke, du når ikke metningspunktet på hva som kan omdannes før du har tatt flere hundre mg med lisdexamfetamin. Det finnes forsøk hvor man har gitt personer 40 mg deksamfetamin eller 100mg lisdeksamfetamin som i dose gir ca like mye rent deksamfetamin i kroppen, resultatet var ca like effekter med tanke på energi, fokus, eufori, pratesyke etc.

Det blir ikke omgjort til en racemisk utgave, det forblir kun deksamfetamin. Levoamfetamin er generelt uønsket i medisinsk behandling da det gir mer økning av hjertefrekvens og blodtrykk samt kroppslig uro, spesielt de 2 førstnevnte øker risikoen for infarkt eller slag, derfor gis det med ekstremt få unntak bare ut deksamfetamin i form av attentin som er i sulfatform eller lisdeksamfetamin.

Gateamfetamin er omtrent allti 50\50 levo og deks eller meth som også forekommer i 50\50.

Går det an å blokkere en bruker fra å poste anonymt? Anonym aka dreamliner begynner å bli ganske irriterende. Hadde hun i det minste tatt til seg 1% av svarene hun får, men neida, bare selvsentrert gnål, ikke høre på hva noen sier og bare kaste bort tida til alle andre her på forumet som faktisk prøver å hjelpe. Sikkert noen som synes jeg er krass nå, men kjenner jeg blir litt lei av enkelte selv om det egentlig er synd på dem. Man må faktisk ta imot råd\hjelp om man vil få det bedre, ikke sitte i et høl, spørre om råd, få beskjed om å forlate hølet og fremdeles velge å sitte i det...
Vis hele sitatet...
Men hvorfor skriver dere navn på brukere her? Fordi dere liksom skal virke skumle og flinke til å kjenne igjen folk? Jeg driter også i deg.. hvorfor lar dere ikke være å gå inn i tråder?
Og du vet ikke noe om man til seg 1% . Men noen av oss skal tie hele tiden.. det virker som noen bare kan åpne kjeften og gjøre som dem vil mens andre får beskjed om å holde kjeft så fort dem tiltrekker seg oppmerksomhet. Og nå sier du sikkert at jeg bare er irrterende for alle og at du liksom snakker for alle, men du er faktisk ikke den som bestemmer hvem som synes hva. Ha deg it av tråden og diskuter der du synes det er interessant