View Single Post
Nei jeg var ikke redd for og dø første gang jeg prøvde noe rusmiddel, det starta med å dele en joint på røykehjørnet på ungdomsskolen, ble bare svimmel og nummen i kroppen og sammenlignetdet egentlig med et nikotinsjokk, pluss at flere andre på trinnet røyka, jeg dro også første linja med amfetamin her men lite var det og shit kvalitet så merka ikke annet en at skoledagen gikk litt fortere,førstegang jeg fikk dødsangst var da jeg spiste muskattnøtt (helvetes mye bivirkninger) og dette fant jeg fort ut at jeg ALDRI kom til å bli avhengig avmuskatnøtt (myristicin og elemicin,høres sygt ut ) videre så prøvde jeg på ungdomsskolen å spise frøene fra blomsten morning glory men på lik linje med muskatten ble jeg pissedårlig (rusen kommer av et stoff kalt LSA, veldig likt LSD, ergometrine er også et stoff som forsterker den halusinogene effekten) her hadde jeg meg en kraftig runde med brainzaps, og kvalme, veggene bøyde seg men ingen nye ting dukka opp så med andre ord milde halusinogene effekter men overlevde det, jeg drakk skakkao (kakao med hasj i) og første gang fikk jeg også grei dødsangst av det for selv om jeg var erfaren med røyking av cannabis og til tider har fått litt smånoia av dette så virket dette på en helt annen måte samt at jeg blandet i 0,4 gram som er dobbel dose av hva jeg ellers ville brukt, heldigvis for meg så gjorde tidligere erfaringer med negative tanker at jeg var i stand til å "ri av stormen" istedenfor å kjempe i mot, hverken cannabis,de jævla frøene eller nøtta kan drepe deg så før inntak viste jeg det kom til å gå bra, videre har jeg brukt amfetamin gjevnt over ca 10 ganger i året som i mitt tilfelle kunne drept meg da jeg inntil et par år siden hadde wpw syndrom, hjerteflimmer for oss ulærde, jeg har vært i skikkelig livsfare en gang og det var første gang jeg prøvde ghb, jeg var på narsj og var mildt sagt drita da jeg skulle prøve dette første gang og fremgangsmåten på første gang med ghb er å teste en halv kork først, vente (husker ikke hvor lenge) for så å se ann formen men neida, jeg tar flasketuten til munnen å svelger en stor munn før den settes på bordet til alles forskrekkelse, om du har sett the wolf of wallstreet og husker scenen der dicaprio kryper ut til lamborghinien sin så kan jeg si at slik så det mer eller mindre ut da jeg skulle på dass å spy, dette reddet aller høyst sansynlig livet mitt, du virker ikke som du har mye ruserfaring (thank god and keep it that way) ghb er i aller høyeste grad kun livsfarlig om det blandes med minusrusmiddler som alkohol, benzodiazepiner,og andre ting som senker pustefrekvens og har en ellers bedøvende virkning på muskelfunksjon meen videre så hadde jeg en snurr på valium men der er det strengt tatt handlingene du der og da syns virker som en jævla god ide som dreper deg og ikke stoffet i seg selv, dødsangst? Finnes ikke på denne typen benzodiazepin, livsfarlig og dette er et stoff jeg har enorm respekt for, jeg tar valium, xanax eller lignende et par ganger i året bare for å slappe på samme måte som at ola nordmann tar seg et par øl hjemme en fredag eller lørdagskveld bare at jeg gjør det skjeldnere, dealeren min er mot meg iallefall jævli okei, "skal du ha en eller 2" spør han da han aldri selger mer en det til meg og det er en god ting da benzoduazepiner er vanvittig vanedannende og et helvete å slutte med når det først har fått tak i sjela og hjernen din men det finnes andre ting som griper deg like hardt som benzo, ting som du kanskje kjenner bedre til, har du hatt skikkelig vondt i halsen, så vondt at hostingen hindrer deg i å sove så har du kanskje fått cosylan(etylmorfin) på resept, har du opperert eller har andre smerter du har gått til legen med og som paracett og ibux ikke biter på så har du kanskje fått paralgin forte (kodein) eller tramadol (tramadolhydroklorid) disse medisinene samles i gruppen opiater og heldigvis er dette saker som er vanskelige å få tak i, i dette øyeblikket har jeg tatt mdma for første gang (110 mg kroppsvekt 86kg for de som lurer) samt drukket 0,6 med 40%