View Single Post
Sitat av Pensj2020 Vis innlegg
17 år er gått siden 11. september. Hvert år blir facebook-feeden min fylt av innlegg og kommentarer av folk som tror det var en inside job. Når jeg stiller kritiske spørsmål får jeg aldri svar på dem. Dette har ledet meg til å tro at konspirasjonsteorier er en slags religion. Har folk rett og slett et innebygd behov for å tro på en overmakt? Nå som Gud har gått av moten, har gudstroen blitt erstattet av den naive troen på mektige statsledere som er i stand til å i det skjulte orkestrere sammensvergelser og operasjoner som dette?
Vis hele sitatet...
Tja, jeg har alldeles ikke tro på den offisielle historien og har kikket på saken i flere år. Skulle ønske det ikke var slikt.. og Nei, har ingen behov for å tro på noen overmakt, noen er kanskje slik men det er ikke meg.

At du ikke tror på at mektige stater kan manipulere sannheter viser ikke annet enn mangel på historeviten og ignoranse. Informasjonen er der, men tar du deg tid til å lese annet enn aviser ?

Glemt Irak krigen og all propagandaen som ble spydd ut av media angående saddams kjemiske våpen? - Det er nå bare 1 eksempel utav MANGE "false flag" operasjoner.