View Single Post
Hei alle pcfreaks!

Jeg har kommet frem til at jeg trenger ny pc, og siden den skal være en laptop jeg kan bruke til gaming hjemme, og til å ha med på skole, har jeg en del krav.

- Budsjett er på ca max 15-16k, kan strekkes bittelitt, om det er noe som
virkelig er verdt det.
- Må være max 15"
- Så liten og lett som mulig (selvom det gir litt dårligere viftemuligheter,
og høye temperaturer)
- Helst GeForce GTX 1060 6GB eller bedre (ikke et krav, men har fått for meg at dette er veldig bra skjermkort)
- Veldig gjerne 120Hz skjerm

Jeg fikk veldig sansen for "The new Razer Blade", men det ender opp med å bli litt dyrt, mtp import osv. Deretter så jeg noen av MSI sine pcer, som så ganske greie ut, men litt store.
Og til det som virker mest aktuelt for meg er en av Multicom sine modeller.
Nærmere Multicom Kunshan P950, er den jeg har sett meg ut.
Temp under gaming er ikke noe stort problem da jeg kommer til å ha den koblet til ekstern skjerm og tastatur, og kan stille pcen på høykant med mye lufting.

Er det noen som har erfaring med Multicom sine gaminglaptops? Jeg har hørt mye bra om Multicom, men kun om de stasjonære.
Og erfaring med Razer Blade? Er den verdt prisen? Er det verdt å dra til f.eks London for å kjøpe seg en?
Eller er det noe annet som er mye bedre som jeg har gått glipp av?
Jeg er ikke noe pc-geni, så det er veldig mulig det er vesentlige ting jeg ikke kan.

Og før det blir foreslått, så er det ikke aktuelt å kjøpe en stasjonær pc til gaming, og en laptop til skole
Sist endret av Leonardie; 6. august 2017 kl. 21:26.