Tråd: Elsker molly
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
TS her.

Takk for svarene, har ikke tenkte å røre det før en lang stund da magien ikke er borte for meg. Det er jo positive sider med bruker mtp åpne seg for familie som har hjulpet meg

Ånei, skal være på stell før jeg produserer et barn.

Fikk ett manisk sug etter det når jeg laget denne tråden ser jeg selv,huff, men det er vel derfor vi har dette forumet også?
Vis hele sitatet...
Det er en av grunnene til at forumet her finnes ja... Men jeg syns du er tøff som åpner deg om disse følelsene. For de er ikke lette å tja.. gi inntrykk for/beskrive whatever.

Høres ut for meg som at du har et massivt russug, at du har hørt om venninner som har blitt gravid for å bli nykter, og at dette har hørtes ut som en av tusen løsninger, samtidig som du reflekterer omkring dette. Det er sunne tanker.

Lykke til videre. Jeg personlig tror du er så forelsket at du bør oppsøke profesjonell hjelp, selv om jeg hverken er lege eller psykolog. Har dog gått i rusbehandling i 6 mnd, fått ettervern, sprukket og fått livet på stell igjen, med kids og jobb
Ville tatt kontakt med lege, og bedt om å bli henvist til DPS i første omgang.
Om du blir henvist til DPS: vær varsom med å fortelle om evt. misbruk, om du har førerkort, og trenger dette førerkortet. Det er en fin linje mellom å be om hjelp til rusmisbruk, og det å miste førerkortet, dessverre. Bruk skjønn.