View Single Post
Sitat av storetårn Vis innlegg
Hvorfor er dere skuffet egentlig? At han mister privilegiene ved å være nykter innen Lar?
Vis hele sitatet...
For min del gjelder skuffelsen den ustanselige sutringen og klagingen. Tom har så jævlig mye å klage på samtidig som han har fått og får masse god hjelp til riktig diagnostisering (fordi han MÅ ha Amfetamin), LAR (fordi han MÅ ha Metadon), penger fra NAV (men NAV er så jævlige å ha noe med å gjøre) og ruskonsulenter, psykiatere (men faen! Absolutt ingen greier å gjøre ting riktig)

Og faen, han MÅ jo røyke hasj, for det er en LIVSVIKTIG medisin for han som han har NULL livskvalitet uten. My ass. Du får penger av NAV (AAP?), oppfølging og reseptbelagte medisiner med enormt ruspotensiale, du bør for svarte klare å gi avkall på tjallen om alternativet er å ikke få your precious Amfetamin.

Så jævlig mye klaging!!! Har brukt nok dager i Brugata og dette er som å lese en karikatur av erkespeedfreaken som rabler om hvordan alt gærent i livet er noen andre sin skyld (og det er ALLTID NAV, LAR og behandlere) og at han endte opp der fordi noen andre ikke greide å ta riktige avgjørelser for han.
Hva forventer du egentlig? Du er for faen en godt voksen mann, slutt å klag og aksepter omstendighetene. Deal med dem på best mulig måte ut i fra ståstedet ditt.
Og det er IKKE å gå tom for medisinamfetamin på søndag for så å kjøpe gateamfetamin på mandag og binge til torsdag.
Stå i ubehaget det er å være medisinløs en halv jævla uke. Det er snakk om Amfetamin og ADHD, ikke HIV-medisiner du dør uten.

Hvorfor gikk du tom? Hadde du hatt et overforbruk eller hadde de som skriver ut gitt deg for lite/glemt å fornye resept? Da er det bare å ringe eller møte opp.

Du er som sagt en godt voksen mann, hvis signatur holder på å bli sutring og klaging over hele fjøla + selvmedlidenhet som jeg lukter tvers gjennom mobilskjermen. Er dette virkelig sånn du er?

Jeg har mer respekt for en gatenarkoman som holder hodet hevet og lar vær å sutre og klage fordi kortene ikke var stokket i hans/hennes favør enn en voksen sutrekopp som ikke klarer å ordne noe sjæl.

Mine to cent.
Sist endret av krystallkongen; 29. august 2020 kl. 06:22.