View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Å være i det systemet er utelukkende destruktivt - jeg trenger bare medisinene jeg alltid har trengt. Hasj er en av de.
Vis hele sitatet...
Jeg kan overbevises til å tro på at du trenger lav dose amfetamin (enten deks eller lisdeks, ikke meta) for konsentrasjon enten det er fordi du har brukt det så jævlig mye eller fordi du har ADHD eller whatever.

Jeg tror ikke et døyt på at du trenger THC i noen som helst form, enten det er hasj, marihuana, wax/shatter eller 11-Hydroxy-THC eller hvilken metabolitt det nå er som suser gjennom kroppen din etter oralt inntak av Cannabis.

Fortell meg hvorfor du trenger det, uten å si at det er fordi du sover så dårlig uten, eller en annen sutrete historie om hvordan du ikke får slappet av uten eller at du har dårlig apetitt om du ikke fyrer.

Jeg tipper det handler om at du har blitt så vandt til bønna eller gresset at du har skapt en illusjon for deg selv der du helt ærlig selv tror at du virkelig trenger hasj, weed eller hvilken form av THC du som person absolutt ikke KLARER å LEVE UTEN.
Sist endret av krystallkongen; 28. august 2020 kl. 21:54.