View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Dette høres mye mer ut som det jeg møter på LAR. Mange bitre narkomane som aldri har levert en eneste ren pisseprøve og går rundt og snakker om hvor Gestapo de er . Så langt har LAR Vært en eneste stor positiv overraskelse, med unntak av når jeg ikke fikk hjelp i '18. Ingenting I nærheten av hva jeg forventet. Men enda langt unna hva som er ok å utsette folk med alvorlige helseproblemer for. Håper vi ser store endringer, snart
Vis hele sitatet...
Om du sikter til meg så vil jeg bare poengtere at jeg hadde akkurat samme tankegang som deg ifjor når jeg starta i LAR, hvor ille kan det være liksom? Jeg tok urinprøver i tre måneder å pissa reint, fikk fortsatt ikke med meg medisin ukentlig, de brydde seg ikke om fremgangen min at all. Jeg sier ikke at alle som jobber i LAR er fæle, men at det er en god del som er det.

Nå blir jeg bekymret for deg tøffetom! Du har gjort en så god fremgang, ikke kast det bort over noe rus akkurat nå, du kan og fortjener så mye mer enn det her! Ja du kommer til å miste medisinene dine mest sannsynlig, det kommer til å bli store konsekvenser enten du tror på meg eller ikke..så tenk på målene du vil prøve å oppnå og reis deg igjen, jeg vet du klarer det her

Nå blir jeg bekymret for deg tøffetom! Du har gjort en så god fremgang, ikke kast det bort over noe rus akkurat nå, du kan og fortjener så mye mer enn det her! Ja du kommer til å miste medisinene dine mest sannsynlig, det kommer til å bli store konsekvenser enten du tror på meg eller ikke..så tenk på målene du vil prøve å oppnå og reis deg igjen, jeg vet du klarer det her
Sist endret av Imawesome; 20. august 2020 kl. 20:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.