View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Et rusmiddel er et rusmiddel selvom det fungerer som medisin... Daglig røyking er som å gå med hjernen i en seig sky men man merker gjerne ikke hvor mye før man slutter og blir klar i hodet igjen. Du kan prøve å endre tidspunktet du inntar medisinen på eller bruke den kun når du er utsatt for stress og kjenner hodepinen er på vei. Trene på morgenen hjelper deg også å komme igang
Vis hele sitatet...
Ja det har du rett i. Min tanke på akkurat det er at det finnes hverken gode eller dårlige drugs. Men det er heller relasjonen hver enkelt person har til rusmiddelet som avgjør om det er bra eller dårlig. Når det kommer til min bruk, så bruker jeg kun medisinene når jeg kjenner anfallene kommer. Så tidpunktet jeg må ta medisinene blir dessverre styrt av det. Så der er det ikke noe jeg kan gjøre. Går som regel en tur på en times tid rett etter frokost, og jobber mye med mindfullness gjennom hele dagen, med god effekt av det.

Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Har du lest om sopp(psylociobin) mot klasehodepine?

Har lest om flere som har fått et nytt liv av det. Da holder det ofte med en tur med noen måneders mellomrom. Også noen som microdoserer gjevnlig.

Det funker ikke for alle. Og det er jo opp til deg å vurdere om Det er noe du vil prøve ut. Men, hvis det ikke er noe du vet om fra før så skader det ikke å lese seg opp
Vis hele sitatet...
Lest og testet! Fleinsopp vokser som ugress her jeg bor, så hadde håpet det skulle hjelpe. Men det hadde ingen effekt på meg dessverre.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sesongen for fleinsopp har akkurat startet så det skal ikke mye til for å finne nok sopp til å teste seg frem til en passende dose. Husk at fleinsopp er sterkere enn typen som dyrkes innendørs, men samtidig er det flere som kurerer hodepine med små doser man ikke blir ruset av. Om det blir suksess så er sopp relativt lett å dyrke selv og det er nesten gratis vs over ett gram bedrocan om dagen.

Kan legge til at jeg har røyket nesten daglig under corona, men sjeldent mye mer enn grammet i uka og det er ikke på grunn av mangel på noe å røyke på. Skjønner godt at 0.15g kvalitetssikret weed opptil 8 ganger om dagen kan ta på
Vis hele sitatet...
I starten når jeg måtte betale for det så kostet det 100 kroner grammet. Altså ca 3000 i måneden. Og syntes egentlig ikke det var så ille, med tanke på alternativet. Men nå får jeg det dekket av staten, så nå er det ikke noe økonomisk hindring lenger heller forsåvidt.
Sist endret av Rumpelstilt; 19. august 2020 kl. 22:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.