View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av zykonaut Vis innlegg
Hva er det vi trenger beskyttelse igjennom forbud for nå - er det homser, kompiser eller skogen i seg selv?

Så fra spøk til alvor, jeg er åpen for å diskutere hvorvidt det faktisk forekommer voldtekt hyppigere her enn på en standard fyllefest. Jeg ser at kommentaren din kommer fra et godt sted, men jeg blir nysgjerrig på motivasjonen som ligger bak kommentaren. Jeg kjenner også folk som har blitt voldtatt, f.eks. på helt 'lovlige' fyllefester. Jeg ser dog også for meg at de fleste vet at voldtekt generelt sett er en dårlig ting man skal passe seg for.

Jeg antar at det jeg egentlig spør om er: er det ikke egentlig innlysende at man skal passe seg for voldtektsmenn, eller må dette reklameres?
Vis hele sitatet...
Er det noe å bli brydd over at nevnes a? Var bare ment som en oppfølging av det jeg siterte fra equimantorn som sa det var mye shady folk men at folk var flinke til å passe på hverandre. Trådstarter har et feminint nickname I might be wrong men syns bare det var greit å gjøre hun(?) oppmerksom på siden vedkommende lurer på hvordan det er i ravemiljøet. Dette er jo desverre en del av det... Man er ekstra utsatt rusa, ekstra utsatt når alle andre rundt deg er rusa og med rapedrugs som normalen å putte i seg på rave. Det er ikke alle som er klar over det og det er ikke alle som tenker over at peace n luv duden som er snill mot deg lett kan tømme kork i glasset ditt å tafse på kuken din eller ta deg med rusa jenter på nach for sju andre å forsyne seg av.xRave kan være fantastisk og de fleste menneskene mener bare godt men som equimantorn sier er det også en del shady shit i miljøet kamuflert av gladrus. Var ikke hensikt å endre tema syns jeg holdt meg on topic men ser ikke noe gærent med mere fokus på sånne ting heller for rave er ikke bare fryd og gammen. Hver uke skjer mellom 300 og 400 voldtekter i landet så vil heller si det er underreklamert.