View Single Post
Dette er forøvrig en helt fantastisk og forbilledlig trådtittel, det er noe med kombinasjonen av de 2 spørsmåla etter hverandre jeg bare elsker, nuvel.

Jeg er ikke rette mannen å spørre om påleggkombinasjoner, da jeg er lite kreativ der selv. Men brus og energidrikk, derimot.

Redbull peach edition synes jeg er veldig god, ganske fruktig ferskensmak synes jeg. Hvis du går på meny finner du en meksikansk brus ved navn Jaritos. Jaritos er blant annet kjent for sin Mexican cola, som er en veldig annerledes take på tradisjonell colasmak som er et nydelig avbrekk til vanlig cola! Curiocity cola er en annen sånn cola som ofte fåes på deli deLuca som er litt i samme gata, cola laget mye mer på gamlemåten, men den smaker mer mr. Freeze, sykt digg den og! Jaritos som jeg nevnte i stad har også smaker med mango, lime, ananas og guava, de 4 siste kan fåes på Kolonial.no også nå faktisk, sykt fruktig og søt brus som er helt amazing!

Oskar sylte har vi også, en vestlandsk brusprodusent som man også kan få tak i på utvalgte butikker. Gått litt lei personlig, men de har blant annet ananas og pærebrus, ananas er ganske digg.

På deli deLuca har de også en fanta som heter Fanta Strawbery, de har i alle fall hatt det før som er sykt søt og sommerlig i smaken, helt konge den og!

Det er så mye digg brus der ute jeg ikke har smakt ass, men heldigvis så begynner verden i form av bruskuriositeter fra utlandet å gjøre inntog her også så man får tak i litt av hvert som ikke bare er det vanlige vi er vant med fra før av. Testa en sykt god fanta i statene jeg er overbevist om at hadde vært tidenes munchebrus som het Fanta mango, insane shit!