View Single Post
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Mt2 tas på kveld og solarium morgen neste dag
Husk aftersun etter soningen og gjerne enda en gang på kvelden.

Dag 1-2
0.5 mg førtste dag og 10 min sol.
Dag 3 1mg Mt2 og 15 min som
Dag 4 solpause
Dag 5 1mg Mt2 og 20 min sol

Er du ikke fornøyd nå har du dårlig varer eller hus som blir treigt brun. Ta en dag til med 20 min sol Evt en pause i mellom.

Videre kan man bruke 1mg i uka før leggetid dagen før man tar sol så holder man fargen fint.

Er ikke helsekost og kan være farlig, men det funker og kan se ty til den metoden viss det haster eller skal til et sted det blir mye sol for å slippe å bli brent.
Vis hele sitatet...
Må man ta de greiene der? Blir man ikke brun av solarium 3 ganger i uka uten noe krem eller melanotan?

Sitat av ronniba Vis innlegg
Jeg har ganske mørk hud og tåler en del sol før huden blir rød, men jeg hadde aldri tatt det tre ganger på en uke. Du vet aldri når det er for mye før det har gått for langt.

Jeg ville tatt det Max to ganger og sagt meg fornøyd med resultatet, eller droppet det hele. Det er virkelig ingen krise om du ikke er brun i et bryllup. Fokuset er jo på noen andre den dagen uansett

Kos deg i bryllup uansett hva du ender opp med å gjøre
Vis hele sitatet...
Ja, sant. Men kan da vel ikke skade på tre ganger i uka, om man har tatt det maks 4 ganger før. Men som du sier, vet jo aldri.

Har verken mye føflekker, kritthvit eller blir fort rød. Men skummelt.

Hva tenker dere andre? Hvor helseskadelig vil det være for meg å ta sol 2 ganger denne uka? Tenker maksimalt 20 min.
Sist endret av smash00; 6. august 2019 kl. 02:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.