Tråd: nFF i media
View Single Post
Sitat av krokis Vis innlegg
Hei!

Har (heldigvis) lite å gjøre med hva som plusses og ikke, så andre saker kan jeg ikke svare for - utgangspunktet skal det beste innholdet på Pluss, responsen der har også vist veldig stor interesse for Pål-saken. Når det er sagt er det heller ikke vanskelig å argumentere for at den bør være tilgjengelig for også ikke-abonnenter med tanke på hvor mange som berøres av hans situasjon (men det er heller ikke mange kronene det koster å tegne et kort abonnement, om ikke annet bare for å lese den ene saken):

Torgeir
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner poenget, det jeg -ikke- skjønner er lokalaviser som skrev om når de varmtvannsberderne til oso gikk i lufta så presterte enkelte lokalaviser og putte det inn i pluss universet. Det er umoralsk og legge dette inn under pluss da folk trenger informasjon om dette temaet og samma hvor mye dere vil tjene penger så har alle aviser som faktisk leverer bra innhold har alltid klart å leve på reklameinntekter. Jeg er ikke imot pluss og betaler for nærmeste lokalavis, men når det begynner å gå på «sikkerheten» til folk så syns jeg det blir for dumt! Som vg for eksempel som har mer overskrifter som” livet med stor penis» det kan være pluss sak. Men informasjon ala «se hvor galt det kan gå» er igjen umoralsk