View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Jeg skjønner ikke hvorfor du påstår at det er stor risiko for at man skal påføre de skade. Hvorfor er det en stor risiko?

Veldig få prostituerte er crack horer som suger kuk for en stein. De fleste i norge er studenter som vil spe på studielånet eller østeuropeere som vil jobbe 2 måneder i året og ha penger til seg selv og familien resten av året.
Vis hele sitatet...
Se det kan man godt diskutere. Og det har vi forsåvidt gjort også, og jeg har argumentert for hvorfor jeg mener skadepotensialet er ganske stort, også blant andre enn de ekstreme tilfellene du nevner.

Husk også at skadepotensialet består av to aspekter. Du argumenterer for at de fleste gjør det frivillig, det er punkt 1. Hvor mange som gjør det frivillig og hvilken grad av frivillig det er snakk om er en ting. Men du må også ta hensyn til punkt 2, hvor skadelig seksuelt misbruk og utnytting er for den prosenten, stor eller liten, som ikke tilhører det du påstår er "de fleste". Hvilke tanker har du om det?
Sist endret av *pi; 25. april 2019 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.