View Single Post
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Noaboen flyttet inn for to uker siden, på to uker så har du kommet opp med alt dette, det er ikke akkurat den typen informasjon du bare blar opp i gulesider..
Vis hele sitatet...
Det er en god venn jeg har kjent siden ungdomsskolen jeg har fått vite alt dette ifra. Kan ikke se hvorfor han skulle lyve om alt dette. Han pleide å henge med denne fyren før han havnet helt på kjøret med amfetamin og andre rusmidler. Det begynner å bli noen år siden han var seg selv. Han var etter hva jeg har fått vite ganske oppegående en gang i tiden men etterhvert som amfetaminbruket eskalerte, ble hodet hans såpass kokt til slutt at han havnet i en slags psykose og måtte tvangsinnlegges.

Han ble aldri seg selv igjen, og driver den dag i dag med rus.

Uansett orker jeg ikke å sitte her å brette ut privatlivet mitt på et anonymt forum kun for å overbevise folk om at noe som skjer i hverdagen min stemmer.

Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Du stalker jo naboen din, om du drev på med dette før du laget denne tråden så er det ikke rart om naboen din fatter interesse ved deg, jeg hadde og fulgt litt ekstra med på naboen min om jeg oppfattet at naboen stalket meg eller fikk høre fra noen at naboen stiller spørsmål om meg.
Vis hele sitatet...

På hvilken sett da? Stalking innebærer at jeg utsetter han for plagsom atferd. Kan du utdype på hvilken måte jeg har gjort dette? At jeg banket på døra hans ved en anledning eller konfronterte han en gang? Enten lyver du selv her eller så vet du ikke en gang hva stalking innebærer. Dette var rett og slett tynt.

Nei. At jeg snakker med en kompis fordi jeg er bekymret rundt min egen livssituasjon faller ikke under begrepet stalking bare til opplysning.

Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Hvordan?
Hvordan vet vi at du snakker sant?
Kanskje du lyver for å få historien din til å høres mer troverdig ut.
Kanskje kildene dine lyver?
Vis hele sitatet...

Jeg er en person som nærmer meg 30 år, jobber i 100% stilling, og den fritiden jeg har til overs for meg selv, har jeg overhodet ingen interesse av å sitte å sløse vekk på et anonymt nettforum ved fantasere fram tullball. Det ville vært å kaste bort tiden. Hva i alle dager skal jeg tjene på det? Den korte tiden livet varer, har jeg ingen intensjoner om å sløse bort.

Det var enkelt og greit fordi jeg anså dette for å være det mest liberale forumet i landet vårt å diskutere rusmidler på at jeg startet denne tråden.