View Single Post
Sitat av Mr.NicePrice Vis innlegg
Dette er grunnen til at jeg holder meg unna hasj. Du blir mer psykisk ustabil fordi du røyker også røyker du for å få slappet av, også blir du enda mer psykisk ustabil. Circle of weed. Glad jeg slipper det.

Er nok en liten sjangs for at TS ikke er spik spenna gal, men han har mange av symptomer til paranoia og tenker spesielt da på at det ikke henger på grep det han sier. Blant annet at han kan høre at noen "følger etter han i etasjen under". Herregud, våkn opp.
Vis hele sitatet...
Har du i det hele tatt lest hele tråden? OP sier jo selv at han har vitner på at bl.a naboen har ringt på døra for så å løpe ned til leiligheten. I tillegg har OP snakket med vitner som har opplevd naboens trakkaserende oppførsel, og han vil snart bli kastet ut av huseier på grunn av dette. Men du tror eneste forklaringa er at OP har paranoia for "ingenting"?

Du mener kanskje ikke at det gir mening, men mennesker med psykiske problemer/utviklingshemning kan oppføre seg på merkelige måter som ikke er enkelt å forstå for oss "vanlige mennesker".

Det virker ikke som om røykinga har ført til mer enn muligens litt ekstra angst i dette tilfellet, men med en nabo som dette ville nok de aller fleste følt seg svært ukomfortabel.