View Single Post
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Violet Vis innlegg
Men ja, det ser jo ut til at TS har funnet oppskriften på det umulige spør du meg...kansje jeg skal prøve noe tilsvarende bare for å se om jeg kan motbevise min egen teori
Vis hele sitatet...
Leste en forknings-artikkel som viste at de fleste heroin brukere faktisk er av og til brukere slik.

Kunne gjerne tenke meg å finne denne artikkelen igjen, da jeg ikke leste godt nok om de ikke har tatt høyde for om personene går burpenorfin eller andre opiatere ti vanlig.
Var gjort i autralia om jeg husker riktig.

Anbefaler dog ikke for folk å undervurdere heroin avhengighet av den grunn. Jeg har lang erfaring, har vært i en god rus behandling, studerer dette og ikke minst var nykter 3år før jeg begynte å ta det av og til igjen.

Som dere ser er ikke utfallet noe å ønske uansett om jeg kan gjøre det relativt problemfritt av og til.

Sitat av Alge Vis innlegg
Humm.. Vil ikke tomrommet bli enormt om du ikke bytter ut en aktivitet med en annen? Hvordan klarte du å slutte med heroin da?
Vis hele sitatet...
Jeg aldri klart slutte. tar av og til

Regner med du tenker på da jeg var rusfri i 3år?

Dro på avrusing. Ble syk og dårlig som forventet. Gått igjennom det sikkert 20 ganger. Har litt tips og triks, men så lenge du ikke bruker noen andre opiater og biter tenna sammen, så er du frisk og fin om 1 ukes tid.

Gikk på nav den tiden og de ville ha med ut derfra etter 2 uker. Det ville betydd bruk igjen, da ingenting rundt i min livsituasjon var endret. Sa at skulle de ha meg ut derfra måtte det gjøres med makt. Kom aldri noe politi for å hente meg og avrusingen betalte av egen lomme. Var der i 4mnd som var ventetiden for å komme inn på behandling.

Var så i behandling 1år og ettervern enda 1år. Lærte utrolig mye om meg selv og ble aldri den samme etter behandlingen. Før tok jeg aldri ansvar og var ekstremt uærlig med meg selv, mens nå er de egenskapene spesielt, ting jeg ikke kan fordra.
Sist endret av DrPerception; 27. desember 2018 kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.