View Single Post
Էɑƨϝ
Trådstarter Donor
284
Sitat av knert1 Vis innlegg
Godt spørsmål det der. Generelt spørs det jo hvor hardt de går til verks. Men de kan de fleste triksa i boka. I korte trekk vil de sjekke alle steder det er mulig å legge det uten å ødelegge ting eller skru fra hverandre motordeler osv. Selvsagt er risikoen litt mindre jo bedre den gjemmes. Med mindre det markeres med hund eller at du blir stoppet i tollen med sterk mistanke finnes det selvsagt alternativer som er bedre enn andre. Problemet er bare at disse krever at du går ganske hardt til verks. Snakker da om skjæring i seter elle dekk. Evt innmat i bilen, men da burde du vite hva du driver med. Om det går ann å legge en beholder i en eller annen form for veske tank uten at dette ødelegger noe, veit jeg rett og slett ikke. Men ikke gjør som en jeg kjente en gang. Husker ikke om det var snakk om radiator eller luftinntak. Men på vei til Nord-Norge tok det fyr under panseret. Politiet stopper selvsagt og bistår med en gang mens fyren reiv seg i håret og banna som om det var dommedag. Så sier politimannen, "slapp nå av da, det er vel bare en bil til 10-20 000? Dette går så bra" Lite visste han om at det var en KG heroin som stod i fyr og flammer under der...
Vis hele sitatet...
Skal vell litt til før de begynner og skjære i sete forhåpentligvis
Jeg skal ikke i tollen, internt i Norge jeg tenker på.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis man er så dum å skriver de gjemmeplassene her så er det ikke mange dagene før politiet legger det til i sjekklista si.

Hold tyst peeps.
Vis hele sitatet...
Jeg var innforstått med dette når jeg lagde tråden. Tross alt freak, du vet aldri hvilket svar du får. Forhåpentligvis er det noen som vil dele noen plasser.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men Kuami blir du først mistenkt for å ha hasj i bilen sjekker de overalt ja overalt inkl de stedene du nevner.
Det safeste for små mengder er å ha det lett tilgjengelig i lomma og putte i munnen og svelge om du blir stoppa.
Vis hele sitatet...
Svelge rundt 50 gramm med hasj er høyst uaktuelt. Vist de tar blodprøve eller urinprøve vil den bli positiv om du velger og svelge det, ruskjøring skal jeg vertfall ikke ha på rullebladet.

Jeg mener små mengder, ikke grammere.

Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hvis du ser Barry cooper-never get busted på YouTube kan du få mange tips blandt annet til å gjemme ting i bil og unngå at hunder skal lukte det.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, skal sjekkes ut!

Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Purk purk, sur agurk
Vis hele sitatet...
Nei.