View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes det er så mange som sier heroin er kjedlig og jævla oppskrytt, hvordan er det ds så lett å bli hekta på noe man ikke liker? Hadde jeg prøvd et drug som jeg synes var kjedelig, så haddd jeg jo ikke kasta bort pengene mine på å kjøpe det igjen?
Vis hele sitatet...
Noen er uten etter drugs for å ha det gøy, andre er ute etter drugs for å ha det godt. Det er forskjellen mellom folk når det kommer til heroin.
Jeg for eksempel synes ikke rusen er noe videre på heroin, jeg synes det er direkte kjedelig da drugs for meg er noe jeg tar for å ha det gøy og loke rundt med kompiser. Andre personer igjen er mer interessert i å ha det godt, da er heroin top notch rusmiddel.

Og så kommer følelsen snikende da. Første gangen du tar heroin er det ikke all verden, men hey; du brukte 250kroner og var wasted en hel helg og chillan rundt i sofaen og hadde det nais. Du våkner dagen etter uten noen hangover eller andre negative sider man er kjent med fra rus. All-in-all; not so bad. Billig, plenty effekt, no hangover. What is there not to like? Ja, det er kanskje kjedelig, men til sitt bruk er det ikke så altfor galt. Istedet for å røyke to bagger weed i helga kanskje du kan ta èn kvarting heroin?
Så, når kompis banker på døra et par helger etterpå med et par kvarte i lomma så tenker du "why not?".

Så begynner man å ta stoffet litt mer sporadisk. Du synes fortsatt det er kjedelig, men det er ikke så altfor galt å chille'n rundt med et smil rundt munnen i helgen, after all er det mye billigere enn å gå ut å drikke.

Så begynner man å bli mer og mer glad i den slappe, gode følelsen mer enn party-følelse når du tar drugs. Pluttselig er det mer interessant å sitte hjemme i sofaen og sture enn å dra på rave. Så våkner du der en mandag morgen og skjønner faen ikke hvorfor du skal være så dårlig...


Og, man kommer ikke unna at heroin er fuckings nirvana. Det kan være så kjedelig du bare vil, men den følelsen er ikke noe å legge under en stol. Om det er det du mangler i livet ditt skal jeg love deg at å "kjede seg" et par timer er helt innafor.