View Single Post
Men ikke les "I have no mouth, and must scream" som handler om mennesker som er fanget på innsiden av en kunstig intelligens. Da vil du virkelig freake ut. Igjen, menneskets fantasi er svært undervurdert og svært kraftfull.

Hvis du er et fantasifult menneske og ikke har kontroll på din egen fantasi, blir ting fort ubehagelig.

Sitat av Furia Vis innlegg
Tenkte ikke på at den observerte akkurat meg. Vi vet at den lærer seg selv til å få likes. Husker ikke hvordan kanal jeg så på, men kanskje den fant programarkivet til kanalen og "skummet" igjennom akkurat den episoden som gikk for å finne bildet av registreringsnummeret? Vet ikke mye om AI og vet ikke om det er mulig men det er den forklaringen jeg har utenfor at det var en tilfeldighet. Var jo ikke bare jeg som så på den kanalen...
Vis hele sitatet...
Det gir ingen mening.

Det er uansett ikke slik du får likes, vil du ha likes gjør du som Sophie Elise og legger ut bilde av rumpa di. Uansett hadde jo denne kontoen nesten ingen likes, så det er totalt fiasko i så fall
Sist endret av Hans Høyhet; 11. mai 2019 kl. 22:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.