Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av bronsky Vis innlegg
Ata Tundra
Vis hele sitatet...

HAHA! Trodde det stod "Alta Tundra". I noen sekunder tenkte jeg at du mente at de hadde utviklet en strain i Alta xD Finnmarksganja

måtte bare si det. beklager space waste. Kan vel egentlig oppdatere når jeg er i farta..

Har tatt 4 kloner helt nederst av dama mi nå, dusjet dem med litt regnvann og satt dem under plast. Er nå ca 24 timer siden jeg klonet.



Mulig de er litt små, men det ser ut til at de enda lever etter ett døgn.
Får håpe det går bra.

Fikk endelig 2 lamper, så nå kan jeg sette mor i blomst, tror dere ikke?

Her er fruen etter jeg tok vekk de største bladene som blokkerte lys for de lave toppene:





Hun er ikke stor, men hun er så amputert og skada at jeg er temmelig sikker på at det blir en hermie uansett hva jeg gjør..

Planten har vært i live siden august(!), men jeg fikk aldri lampene jeg bestilte, så da ble det sånn:



Satte planten der fordi jeg trodde jo selvfølgelig at jeg kom til å få varene mine etter noen få dager, men etter ca 2 mnd (skulle gjort det før..) med bare fjas fra butikken slang jeg med meg 3 stykk 20w sparepærer (CFL) fra Ikea og håpet at den kom til å trives bedre med de til jeg fikk de lampene jeg hadde bestilt og betalt for.

Slik så det ut:



Og slik så det ut etter ca 2 uker med de tre pærene:



Det jeg kjører på nå er 2 x 125W CFL. 8.000 lumen.

Den ene pære har hvitt spekter (2700k) som jeg har til klonene og den andre planta jeg spirte, og den andre pæra har gult/rødt spekter til blomstring (6400k).

Lurer på hvor mye den kommer til å strekke seg under blomstring

Ble litt mye rot i denne posten, men jeg skylder på at det er sent og at jeg er trøtt, så det får dere bare finne dere i
Sist endret av Cyberblack; 11. november 2009 kl. 02:27.