View Single Post
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
367
Jeg vil ikke kommentere på om du skal ta lsd eller ikke, men jeg vil iallefall legge til at jeg synes det er mye tryggere å ta LSD alene. Jeg er en person som setter pris på mine egene tanker, og føler at det er derfor jeg tar LSD. Så hvis jeg er med noen andre når jeg tar det så blir jeg veldig lett stresset, og det kan være vansklig for en annen person å sette seg inn i hvordan jeg opplever det hele. Men det er viktig og huske at det er bare et rusmiddel, og det er ikke farlig i det hele tatt. Det kan føles ubehagelig, men det er mye her i livet som gjør det.
Ja, det kan være ubehagelig, og det kan bringe frem minner du ikke vil ha (dette har aldri skjedd med meg), men det er bare et rusmiddel og det går over. Må også innrømme at jeg ser på det litt mer som et verktøy for å tenkte litt anderledes en det jeg gjør i hverdagen, så da kan vel kanskje dette være grunnen til at jeg liker å ta det alene så jeg ikke blir forstyrret.

Uansett så tror jeg du skal høre på din egen magefølelse her, man skal ikke jage etter psykedelika, det kommer til deg når du er klar for det.