View Single Post
Kloke ord av dodecha over her
Har selv opplevd omkring level 3 (noe man i etterkant kan resonnere seg frem til). 2 gram svært tørr og rimelig potent fleinpulver, blandet ut i te. Blir mer intenst og kortere varighet på den måten.
Anbefaler virkelig en edru tripsitter, som vet hva dette går i. De bør fikse alt det praktiske underveis, og bare være der for deg, men ikke oppå deg heller. En trygghet og et anker i virkeligheten hvis du skulle trenge det.
Støtter også anbefalingen om å jobbe seg litt opp mot det. Det har fungert godt for meg og flere bekjente, og gitt et godt og trygt forhold til soppen.
Spis et halvt gram, se hvordan det oppleves. Så prøver du ett gram neste måned. Tripsitter er smart å ha på alt over 0,7gram etter min mening. Etterhvert som du bygger erfaring og vet din egen reaksjon på soppen, så er ikke tripsitter så viktig lengre på moderate doser, det er jo begrenset hva folk gidder å gjøre for deg også hehe..
Tanken om at du skal prøve sopp EN gang, og virkelig gi gass den første gangen er ikke jeg fan av. Har møtt folk som er uenige, og kanskje det går veldig fint i en optimal setting med en dyktig tripsitter. Men slike scenarioer er sjeldne for den jevne hobby-psykonaut her i Norge tror jeg..
God tur!