View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Hæ? Kva fakta?

Skal eg repetere kva eg skreiv?


Er ikkje det fakta at Russland har truga med atomvåpen? Det er sjølvsagt korrekt at dei ikkje endå har brukt dei, men argumenterer du virkelig ut frå at fordi du ser på det som tomme trusler så kjem ikkje Russland med trusler?

Eg noterer meg forøvrig at du ikkje svarer på argumentasjonen min i innlegget du svarer på, men stortsett går rundt grauten.

T.d. påsto du at dei har lover som regulerer atomvåpenbruk. Mitt svar på det er at russisk grunnlov garanterer ytringsfridom - utan at det ser ut til å vere spesielt reelt. Har du ein kommentar til kvifor lovverket rundt atomvåpen er bindande for Kreml, når dei åpenbart kan ignorere andre delar?
Vis hele sitatet...
Hmm, på samme måte som jeg forventer at staten følger våre lover selv om det finnes eksempler på at de ikke gjør det.

Du har en merkelig måte å argumentere på, om jeg skal spille med på set up-et ditt så kan man ikke stole på noen som helst, noen sinne.
Igjen, jeg poengterer bare hva jeg ser.
Det er SVÆRT sjeldent at russland har truet direkte med atomvåpen.

La meg bare spørre, om en som driver med jakt sier til deg "Jeg kommer til å beskytte hjemmet mitt med alle midler".
Tar du det som en direkte drapstrussel? At han sitter å truer med å skyte deg?
Eller er det en advarsel?

Til å være en såpass (tilsynelatende) oppegående person, så er jeg overrasket over hvor lett påvirkelig du er.
Jeg noterer meg også på at du ikke svarte på det jeg nevnte om hersketeknikker. Var det fordi du ble tatt med buksene nede?
Eller er det kun du som kan kreve svar?

Det jeg ser er noen som bare er ute etter å krangle, noe jeg ofte ser deg gjøre her. Med samme skitne debatteknikk over hele linja.

Send meg en pm når Putin faktisk sier noe som kan betraktes som en reel trussel og ikke bare en advarsel som media tolker i verste mening.

Sitat av Dialogisk Vis innlegg
En tom bøtte er fremdeles en bøtte, eller hva?
Vis hele sitatet...
En tom bøtte er fortsatt en bøtte. Men når noen sier den skal inneholde fisk og ikke gjør det så er det ikke en bøtte med fisk. Det er en tom bøtte..

Helt ok at dere tolker det som faktiske trussler, men når går det fra å være "trussler" til tomprat?

Det er uansett morsomt å se hvor engasjerte dere blir bare fordi jeg ikke anser oppgulpet til Putin som ordentlige trussler.
Alt du ser i media er et spill for galleriet og et forsøk på å destabilisere vesten.
Sist endret av random105675; 2. november 2022 kl. 09:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.