View Single Post
Y-øøø-p, noen nevnte "dialog" over her, Ts er tydeligvis meget....øøøhm....tja ; virker som ts serr for seg worst-case her, fordi det var ingenting i selve innlegget som gav oss noe inntrykk om at far din har sagt ordet "urinprøve" engang, altså "truet" med det - eller lignende.

Kan jeg spørre hvordan kommunikasjonen er mellom dere ellers ?

Jeg personlig ville "tatt tyren ved hornene", pælma ut SnoopDog-venna mine en ettermiddag jeg visste han var hjemme/tilgjengelig - også snakket med han om dette.

Hvis han er 1/10 så.... utilpass med å snakke om sine egne følelser som min far, og du har "arvet" dette av din far - let opp en episode "Rus" med han der "Leo-duden som tydeligvis er halvparten så kul som han later om" - også ser dere dét ilag.

Det skal MYE til for å ikke begynne snakke litt etter å ha sett noe slikt ilag - og enten din far er NNPF-anti, eller "hasj fører til heroin!"-anti (eller bare ikke liker husket fult av Snoop-smurfer.....) - få han til å åpne opp, også gjør De det samme TS.


Der har jeg ett meget enkelt svar om hvordan man kan gjøre testen negativ ; La det gå lang nok tik siden sist inntak at alle metabolittene blir brutt helt og totalt ned.

De vil IKKE bruke 1K på en gugge med chems fra Jalla, som kaaaansje funker, men deff gir deg ubehag - noe som er "i beste fall" i min bok..

Snakk. Om. Det.