View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Det er mulig - bare at ingen har postet noe som hinter til å underbygge det så langt. Alt man har sett fra "Biden er dement-gjengen" er "men han oppfører seg litt rart og pedofilt og dement, nei jeg vil ikke forklare hva jeg mener med det, hvorfor jeg tror det, hva jeg legger i det, hvor jeg har det fra, eller noe annet som muligens kan brukes som utgangspunkt for å diskutere".

Men, la oss nok en gang anta at Biden er kav dement. Da blir det plukket opp, og han blir avsatt, og visepresidenten tar over. Folk som mener han er kav dement allerede vil vel neppe se det sånn, men da kan de begrunne påstandene sine i stedet for å komme med tomprat, svada, hersketeknikker og annet tull. Slik jeg og andre har bedt innstendig om fra starten, i begge emnene om dette.

(Eventuelt kan den gjengen også innse at de har mindre kompetanse enn det betydelige apparatet rundt presidenten i et av verdens mektigste land og - sterke ord fra meg - få seg et liv.)

Når det gjelder "USA burde velge folk som er hakket yngre enn krittiden" tror jeg ingen egentlig gidder å krangle på det, men USA generelt er jo ikke akkurat toppen av fornuft.


Spennende. Forklar!
Vis hele sitatet...
Jeg prøver ikke å diagnostisere han og jeg tror ikke nødvendigvis han er dement. Jeg bare spør folk her inne hva de mener for jeg syns selv han er noe gammel og surrete for president å være. Min mening kommer ærlig talt utelukkende fra sånne videoer som TS poster over her og jeg skjønner at de setter han i litt ekstra dårlig lys.

Det går i talefeil, snodig oppførsel, forvirring og det at han til tider ikke klarer å fullføre en tankerekke og si ferdig en setning når han står å taler offentlige. Jeg syns rett og slett at han er så surrete for fuckings president å være at vice presidenten burde ta over. Nå skal det sies at jeg baserer min mening på YT klipp, så jeg er inneforstått med at jeg kanskje bommer litt her, men det sakt så er det litt vel mange klipp av Biden som surrer skikkelig på den lille tiden han har vært president. Hva mener du selv om det? Har du sett klippene TS poster feks?