View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Alge Vis innlegg
Hele Trump opplegget virket som en vrangforestilling. Jeg kan nesten ikke tro at han faktisk var president... Det er for meg liten tvil om at Biden kommer best ut av en Trump vs Biden konkurranse, og det by far.

Men uavhengig av hvordan Trump var. Biden er ganske på trynet han også eller? På en totalt annen måte selvfølgelig, men han surrer noe jævelig gjør han ikke? Skulle en tro at det ikke fantes noe bedre å stemme frem enn Biden, kanskje noen som ikke er 100år gammel?
Vis hele sitatet...
Det er mulig - bare at ingen har postet noe som hinter til å underbygge det så langt. Alt man har sett fra "Biden er dement-gjengen" er "men han oppfører seg litt rart og pedofilt og dement, nei jeg vil ikke forklare hva jeg mener med det, hvorfor jeg tror det, hva jeg legger i det, hvor jeg har det fra, eller noe annet som muligens kan brukes som utgangspunkt for å diskutere".

Men, la oss nok en gang anta at Biden er kav dement. Da blir det plukket opp, og han blir avsatt, og visepresidenten tar over. Folk som mener han er kav dement allerede vil vel neppe se det sånn, men da kan de begrunne påstandene sine i stedet for å komme med tomprat, svada, hersketeknikker og annet tull. Slik jeg og andre har bedt innstendig om fra starten, i begge emnene om dette.

(Eventuelt kan den gjengen også innse at de har mindre kompetanse enn det betydelige apparatet rundt presidenten i et av verdens mektigste land og - sterke ord fra meg - få seg et liv.)

Når det gjelder "USA burde velge folk som er hakket yngre enn krittiden" tror jeg ingen egentlig gidder å krangle på det, men USA generelt er jo ikke akkurat toppen av fornuft.

Sitat av neiass Vis innlegg
Joe Biden virker ikke å være helt til stede
Vis hele sitatet...
Spennende. Forklar!
Sist endret av robhol; 18. oktober 2022 kl. 10:44.