View Single Post
FuNcEd's Avatar
Trådstarter
495
Ohoy! Her ble det varmt gitt! Den siste setninga jeg skrev var jeg nære på å ikke ha med nettopp på grunn av feiltolkning, det var egentlig meint for å «fyre opp under» litt ekstra og skape irritasjon hos folket så det ble litt diskutering, noe en diskusjonstråd bør ha.

Er på ingen måte en tilhenger av Trump, tvert imot. Men nå var det heller ikke det jeg skrev om heller.

Biden er en dinosaur, snart 80år. Man ser jo presidenter i 40åra som blir grå i håret etter en stund i det hvite hus. Så mentalt utfordrende er det nok å være president.

Men etter min mening er Biden helt på bærtur, som jeg nevnte over. Ønsket å diskutere dette, eller se hva dere mente om han..

Slike ting som grab her by the pussy ble jo skrevet om i stort sett alle riksdekkende aviser og kom på nyhetene her i Norge.. At Biden tar på småjenter, prater til avdøde kollegaer og går seg vill på scena nevnes såvidt. Man finner det hvis man søker, men ikke på samme måte som dritten Trump gjorde, så hva er så forskjellig? Hvorfor lar media Biden sitt styr slippe unna?