View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Hva tenker dere?

Se for dere at Donald Trump hadde gjort det samme..
Vis hele sitatet...
Som robhol nevner, vi kan gjerne ha denne diskusjonen, men da får du nå starte diskusjonen på ærlig og redelig vis: Noe du ikke gjør.

Om det er uklart: Du mener altså at Donald "grab em' by the pussy" Trump ikke har gjort noe galt i sin tid som president, og er bekymret for hvordan Biden oppfører seg?

Unnskyld om jeg er krass: Men tror du vi er fuckings idioter? Tror du vi sov de årene Trump var president? For du måtte ha vært i en koma for å ikke få med deg det takraset av en situasjon Trump forlot den Amerikanske administrasjonen.

Du står her å påstår at en president, som kanskje viser noen tegn til demens, er noe å bekymre seg over?

Hva jeg tenker? At du er en høyrevridd jævel med manglende hjerneceller. Men la meg gre ut meningen min:

Du står her å påstår at Donald "grab 'em by the pussy" Trump, som har sagt han hadde data Ivanka om hun ikke var dattra hans ikke har tafset på kvinnfolk?
Hva med hvor dypt involvert Trump er med russerne?
Russerne hacket stemmesystemet før valget, hvordan det er så fuckings hårreisende at Hillary Clinton brukte en privat epost server men plutselig er det ikke så farlig når Trump har en privat epost server som beviselig hadde jevnlig kommunikasjon med russiske banker.

For å si det slik: Trump har et fuckings hav av eksempler på elendig og direkte ulovlig oppførsel, saken mot han er på vei til retten og han kommer til å bli dømt.
Det er så innmari sykt, for meg, at du kan stå der å peke fingre mot Biden og så ignorere alt Trump vaset igjennom i sin tid som president, jeg må virkelig spørre igjen: Er de små grå totalt fraværende? Har du levd under bakken de siste årene? Eller, er du bare enda en av de hestkukene som skal prøve å spre høyrevridd propaganda her inne?

Sitat av plexern Vis innlegg
Hvor mange hendige uhell og talefeil trenger du for å se at mannen er dement?

Dette er ikke en diskusjon om Trump Vs Biden, for det er pest eller kolera.

Saken her er at nåværende president er (begynnende) dement. Hvor heldig er det?
Vis hele sitatet...
Elendig forsøk på å flytte målpostene, det oser igjennom hva agendaen din er, så kan vi være så snill å prate i klartekst?

Ingen av dere to har vært aktive i noen kritikk mot GOP eller Trump her på forumet mens han satt som president, det lyser på milesvis avstand at dere kun er ute etter å prate dritt om demokratenes president.