View Single Post
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
269
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er forskjell på å i forkant snakke om hva som potensielt kan skje, og på hva som faktisk skjer. Jeg skrev at jeg ramset opp hva som kunne skje, og vi ble enige om hva som var greit og ikke hvis hva skjedde. Som jeg også nevner, så var ikke det nødvendig med noen tiltak fra meg likevel, annet enn den ene telefonsamtalen hun hadde.

Vi kunne ikke vite hvordan hun kom til å bli på LSD, og heller ikke 100% sikkert hvilken dosering lappen faktisk har. Det er mulig at du forestiller deg at eksemplene jeg ramset opp faktisk har skjedd, som vil si at hun både hadde sex med meg og at jeg fulgte henne overalt (på toalettet), leste hennes SMS og alt annet. Det stemmer isåfall ikke.

Jeg var tripsitter og gjorde vurderinger underveis. Alt gikk helt fint, hun hadde mye bedre kontroll over seg selv enn jeg forventet! Dermed var det likevel ikke nødvendig å la badedøra stå ulåst. Hadde hun fått problemer med å kontrollere seg, ville vi selvfølgelig ikke hatt sex, og det med døra ville vært mer aktuelt.


Jeg har skrevet det tidligere, jeg spør om andre har erfaringer fra lignende situasjoner, helst som tripsitter.

Har noen av dere to erfaringer å dele?
Vis hele sitatet...
Kan dele min erfaring som tripsitter! Det har skjedd 2 ganger at jeg skulle være tripsitter, å begge gangene endte det med at jeg var den som trippet hardest... Etter de 2 første timene hadde passert og ting gikk som etter ett manus, så jeg ingen grunn til å være edru i de andres selskap. Er nok ingen god trippsitter, men er en racer på tripping!

Synest personlig ikke at du har gjort noe galt i å samtykke til sex i dette scenarioet. Greit nok at lyster og andre ting kan bli forsterket på psykadelika, men om dere er voksne folk begge to, som har avklart det meste, i tillegg til mulighet for sex i forkant, så er det ikke så mye mer å snakke om.

OT: Finnes det en mal eller ett skjema av noe slag som kan signeres av begge parter ? Er vel forsåvidt ikke værre enn å skrive i korte drag at jeg *navn og rykte* samtykker til å ha sex med *navn og rykte* etterfulgt av dato og signatur på begge kopier ?