View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av *pi Vis innlegg
En person i LSD-rus er generelt fint istand til å ta gjennomtenkte seksuelle valg, men bør ikke sende tekstmeldiger uten tilsyn og bare til nød slippes på do aleine? Folk har virkelig et snodig syn på hva det innebærer å være samtykkekompetent.
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på å i forkant snakke om hva som potensielt kan skje, og på hva som faktisk skjer. Jeg skrev at jeg ramset opp hva som kunne skje, og vi ble enige om hva som var greit og ikke hvis hva skjedde. Som jeg også nevner, så var ikke det nødvendig med noen tiltak fra meg likevel, annet enn den ene telefonsamtalen hun hadde.

Vi kunne ikke vite hvordan hun kom til å bli på LSD, og heller ikke 100% sikkert hvilken dosering lappen faktisk har. Det er mulig at du forestiller deg at eksemplene jeg ramset opp faktisk har skjedd, som vil si at hun både hadde sex med meg og at jeg fulgte henne overalt (på toalettet), leste hennes SMS og alt annet. Det stemmer isåfall ikke.

Jeg var tripsitter og gjorde vurderinger underveis. Alt gikk helt fint, hun hadde mye bedre kontroll over seg selv enn jeg forventet! Dermed var det likevel ikke nødvendig å la badedøra stå ulåst. Hadde hun fått problemer med å kontrollere seg, ville vi selvfølgelig ikke hatt sex, og det med døra ville vært mer aktuelt.

Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Om det var avklart på forhånd hva er det du lurer på da? Lignende skjer jo ofte vær helg etter folk har vært på byen, selv om det er alkohol men litt av samme greia?
Vis hele sitatet...
Jeg har skrevet det tidligere, jeg spør om andre har erfaringer fra lignende situasjoner, helst som tripsitter.

Har noen av dere to erfaringer å dele?