View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei hei Jeg er en voksen mann, svært erfaren med rusmidler og psykedelika. Jeg har tilhørt rusmiljøet her i Bergen, jeg forlot det for noen år siden.

Forleden var jeg tripsitter for ei voksen jente under hennes første tripp.

Vi ble enige om at alt som skjedde under trippen skulle forbli der, og at jeg skulle få "myndighet" til å vurdere og avgjøre visse situasjoner på hennes vegne, som f.eks. når hun skulle få lov til å forlate huset mitt og dra hjem.

Etterhvert endte det også med at vi hadde sex mens hun peaket. Jeg var usikker på om jeg burde si ja til å ha sex, siden vi har vært så gode venner i mange år, og aldri noensinne sett på hverandre på den måten. Vi hadde sex, og hun ble veldig fornøyd med det.

Nå har det gått et par dager siden trippen, og hun viser tydelige tegn på at hun ble forelsket i meg eller lignende, vi har hatt sex i nykter tilstand de siste dagene også.

Min erfaring med LSD er at man gjerne kommer inn i en slags stemning / tilstand, som varer i et par uker. Da har man gjerne et annet syn på ting. Etter de ukene med denne tilstanden, så er man "seg selv" igjen. Hva dette kalles for er jeg usikker på.

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror at om et par uker, så forteller hun meg at hun ikke vil ha sex lenger / ikke er forelsket i meg lenger. Helt greit for meg det, jeg vil kun være vennen hennes, og vil gjerne passe godt på vennskapet.

Om det var lurt / dumt å ha sex med henne under trippen vet jeg ikke, det er derfor jeg skriver dette innlegget. Noen som har lyst til å dele eventuelle erfaringer fra lignende situasjoner?