View Single Post
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Enda ikke turt å dra ut på byen. Sier til meg sjøl jeg skal gjøre det når det blir sommer/varmt. Var det forrige uke men begynte å svette og stresse med en gang jeg nærma meg sentrum og dro hjem.

Vurderer å bare ende alt siden enda et år mutterst alene er ikke noe jeg orker lenger. Livet er det samme hver eneste dag, har for mye angst til å snakke med fremmede uten å stamme og ikke ha øyekontakt og alle tror jeg er weird/creepy
Vis hele sitatet...
Hva med å ta turen ut på en bar eller pub? Et brunt sted hvor du kan sitte ved baren eller annet semi-lett tilgjengelig sted hvor det er mulighet for å chatte. Drit i damene i første omgang, som du vet sjæl sliter du med noe mer basalt enn å hooke, du sliter jo med å kommunisere. Forsøk å snakke med randoms som ikke skremmer deg like mye, for eksempel bartender eller gamle røvere på puben. Du har to ører og en munn så forsøk å lytte til det de sier og vis litt interesse så er det større sjanse for at folk liker deg.

Og hva med å sjekke lokale tilbud når det kommer til noe du liker. For eksempel løpegrupper om du liker det. Utenifra virker det som du trenger å sosialiseres litt før dating er på agendaen. Lykke til!