View Single Post
Sitat av Sæd Vis innlegg
Aldri hat effekt av den soppen . Men super effekt av l theanine . Andre får ikke den effekten jeg får . ALLE er forskjellig hva f er det du ikke skjønner? At noe er placebo er jo ikke galt det.supert at det funker for deg ,men det betyr ikke at alle andre får samme effekt! Og du prøver å promotere og selge greia som om det er du som eier den shady nettbutikken der.
Vis hele sitatet...
Jeg prøver bare å fortelle andre hvor fantastiske effekter man kan få av den. Jeg driter i om du kjøper nyta sin lions mane som også er bra eller Ahun sin. Jeg promoterer ikke en nettbutikk, jeg promoterer lions mane. Iddiot ass... jeg sa til og med at svenske reachgenius.se sin var best..

"This powerful little mushroom may help support your mood.* One particular study randomly assigned 30 females to eat either Lion’s Mane cookies or placebo cookies over the course of four weeks.

After Lion’s Mane intake, the Center for Epidemiologic Studies Depression Scale (CES-D)—which measures how often a person experiences symptoms associated with depression—was lower than before."

https://www.gaiaherbs.com/blogs/seed...hroom-benefits