View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Så hvis dette virker så bra, hvorfor blir da ikke noe uskyldig som denne soppen solgt på ethvert apotek, og skrevet ut av hver lege? For om dette var så effektivt, så ville dette ha hatt en mye mere utstrakt bruk, eller? Eller kan det være at du er så og si pumpet full av det vi kan kalle placebo?

Hva med å faktisk komme med en skeptisk tilnærming, når noe fremstår som så bra at det er for godt til å være sant?
Vis hele sitatet...
Du kan jo google "lions mane adhd reddit" og se hva andre skriver om det. Det har seg slik at det finnes gode produkter der ute som ikke selges på apotek..

Det er også forsket og bevist at lions mane får hjernen til å produsere nye nerveceller

Du kan jo også google "drug harmed brain lions mane reddit" og se hva folk med tidligere rusmisbruk har fått ut av å bruke det.

Eneste jeg vet er at det fungerer seriøst helt fantastisk for meg. Jeg er plutselig i stand til å ta opp fag fra skolen igjen og få ok karakterer

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du som eier nettsiden, Laban? Haha
Vis hele sitatet...
Haha nei, men jeg visste folk kom til å tro det da jeg postet denne tråden haha
Sist endret av Laban22; 8. januar 2022 kl. 17:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.