View Single Post
Sitat av Hilbert Vis innlegg
Fixed.

Vil tro det er omtrent like mange som driter i høyden som de som bryr seg om det. Mytisk fjas fra "the game" og lignende alpha, beta, whatever tankegang. Er det slik du tenker og du er lav, så får du tilsvarende selvtillit og utstråling.
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte at dette er nok tilfellet. Jeg har i løpet av de siste to årene fått litt "dadbod", og ut i fra egen erfaring så er det minst like mange som liker det (og ikke er så fan av stramme trente kropper) som de som liker motsatt. Personligheten og selvtilliten er det som blir lagt merke til først tenker jeg. Har du dadbod, så ei det. Er du trent så ei det. Om du ikke har selvtilliten, så lat som du har det så kommer det naturlig etter hvert Dette gjelder også høyden, hvis ikke enda mer enn fysisk form da dette ikke kan endres på. Hvor raskere du innser at dette ikke er noe du kan gjøre noe med og at du er fornøyd med det du har, hvor fortere flokker damene til deg. Har mange venner som er kortere enn meg, men det er ikke nødvendigvis noen demper for de i datinglivet uansett.
Sist endret av Petruz; 2. desember 2021 kl. 23:12.