View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Sitat av *pi Vis innlegg
Med all respekt, dette er oksedrit. Hvis du mobber noen fordi du synes vedkommende er kjedelig så er du en drittsekk, så enkelt er det.

TS ber ikke om at folk skal like h*n eller være venner med h*n. H*n ber om å få være i fred for plaging, det skal man ikke måtte gjøre seg fortjent til med å være sosial og interessant. Noe det godt kan tenkes at h*n er også, det er faktisk ikke en personlighetsfeil å være introvert.
Vis hele sitatet...
Hr ikke sagt jeg mobber han. Er veldig grei med han. Men Hadde vært lett er det jeg skriver.
Sier bare noen ganger kan man gjøre mye selv for å unngå å bli den som blir mobbet. Har selv vært der.

Stekrere selvbilde og se folk strengt i øynene osv om de prøver på noe "morsomt" så forstår de raskt de hsr kommer feil sted for å kødde.

Liker du ikke tipset mitt så greit nok, men ikke gjør om på det jeg sier/skriver. Det blir for dumt.

Han gutten på jobben er et tydelig mobbeoffer. Er flere kunder som er kjipe mot han. De samme kundene er veldig høflige med meg. Antakeligvis på hvordan jeg ser ut, hvordan jeg snakker og hvordan jeg ser på dem...


Fikk tar seg friheter der de ser svakhet. Å herske og å ha makt er et grunnleggende behov hos mennesker. Det trår ofte veldig tydelig frem når et offer trer frem.

Har man litt vett i hodet bruker man jo helle krefter på å styrke flokken og styrke opp den personen som er svak. Men veldig mange som gjør det motsatte...