View Single Post
OMG, du leste faktisk gjennom tråden og systematiserte innholdet? Det hadde du egentlig fortjent et par vekttall for, jeg gadd ikke finne mine egne innlegg engang.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Ti år og fanden vet hvor mange ulike debattanter - og alt vi har de samme tåpelige og nedsablede fire argumentene jeg nevnte i sted, og ellers er det bare innholdsløs pathos og subjektive ønsker. Dette er status.
Vis hele sitatet...
Men like fullt blir man beskyldt for å argumentere emosjonelt når man imøtegår disse rabiate forslagene.

Sitat av Gubbenzonker Vis innlegg
Dødsstraff er også billigere enn langvarig fengsel.
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke det, din ignoranmus, les deg opp før du slenger rundt deg med ekstreme meninger.

Også er det noen korttenkte som ikke ser forskjell på "mordere" og bødlene/dommerne som gjennomfører dødsstraff. Forskjellen er i grunnen ganske stor. Morderen dreper uskyldige. Bøddelen dreper skyldige. Den forskjellen er ganske stor, selv om begge dreper.
Vis hele sitatet...
Nei, forskjellen er at henrettelse skjer i offentlig regi og mordet skjer i privat regi. Det går utmerket godt an å myrde en person som er skyldig i både det ene og det andre, det er ikke lov av den grunn.
Sist endret av *pi; 13. april 2020 kl. 17:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.