View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok. Jeg skjønner at du veldig gjerne vil leve i illusjonen om at cannabis er harmløst. Du lurer inn stråmenn og vrir om på hva du egentlig mente med de bastante uttalelsene dine. Røyk i vei kompis
Vis hele sitatet...
Vennligst forklar "stråmenn" jeg brukte som ikke er fakta eller debunk det jeg sier, du sa ingenting som gidde mening her. Ja skal innta cannabis til jeg ligger død, å kjempe for det til jeg er død!

"du/dere sier WEED ER BAD" så skal megselv bare si "nei det er bra" eller hva? Hva slags stråmenn er det du snakker om?

For å sette det enda mer i virkelige verden, så lever vi i informasjonskrig hvor legemiddel industrien vill at folk skal heller ta medisiner på apoteket å få ett dårlig forhold til hasj/weed, hvem vet hva som foregår bak skjulte dører å penger som blir brukt på å skade cannabis industrien. (dere vet jo hvorfor Cannabis ble ulovlig in the first place) Hvorfor blander noen ut hasjen med skadelige ting?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syns det er lett å se hvem som er voksne her og ikke, og de som kanskje er over 30 år og fortsatt forsvarer hasj med nebb og klør og disser de som skriver de er glad for å ha slutta viser de ikke er like voksne som alderen skulle tilsi hvertfall. Sannsynligvis single eller med junkie fuckfriends som nærmeste forhold også.
Vis hele sitatet...
Du greier ikke se at kansje noen her inne med vilje prøver spre falsk info om weed/hasj, spesielt nå som det er "lokalvalg" rett rundt hjørnet(også folk som er religiøse elsker å trolle å hate på weed).

Lær dere om medisink cannabis å hvor mye det hjelper folk, før dere kaller weed for noe som ødelegger livet til folk, det hjelper faktiskt veldig mange mer enn det skader, i land det er medisinsk har folk greid å slutte med harde drugs med å gå over til medisinsk cannabis, epilepsi kids,aids pasienter får matlyst osv osv.

Å du vill vell gifte deg i kirka i 2019? Forstår ikke hvorfor du drar inn kjæresteforhold i diskusjonen. De fleste jenter liker weed, spes når de har mensen