View Single Post
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Har du, etter att du har byttet abbonoment, registrert navn og telefonnr noe annet sted på nettet?
Det er mange som gir ut kundeopplysninger til 3.parts levrandører om du sjekker det med "liten tekst"
Vis hele sitatet...
Nei. Jeg har ikke gjort det.

Sitat av Antidote Vis innlegg
Har du skrevet inn nummeret ditt på en nettside når dette startet? Er vanlig at tjenesten er gratis, men info som mail og i ditt tilfelle tlf. nummer blir sendt videre til andre partnere, som sender slike meldinger. Og for all del - ikke trykk på linkene. Lyser scam.
Vis hele sitatet...
Nei igjen, har ikke registrert meg noe sted. Og nei jeg trykker aldri på linkene

Det som er litt vittig, er at når min far skiftet til komplett mobil(billig abbonement) fra telenor, så har han også etter hvert begynt å få slike meldinger(ikke like ofte som meg da).

Så, kan billig abbonement ha noe sammenheng med dette? At dem er nødt til å få inn slike sms for å tjene penger på reklame eller no? eller er jeg helt på bærtur her?

Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Aha. Har du tenkt på å kanskje finne en app som blokkerer SMS som ikke er fra et nummer?
Vis hele sitatet...
Jo, har tenkt på det. Men hva når jeg faktisk får sms fra Skatteetaten eller postnord etter jeg har bestilt pakke?
Sist endret av cplpro; 9. februar 2018 kl. 19:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.