View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Det er sikkert verdt et forsøkt det, hvis det er noe du har tenkt igjennom og ønsker å prøve. Vet om flere som har fått store åpenbaringer. Så det er muligheter der Men, les igjenom det mentalmelt har skrevet i dmt tråden ihvertfall først
Er endel linker til rapporter der også.
Vis hele sitatet...
Takk Får vel en del info om det i kveld når jeg kommer frem. Ut fra det jeg har lest så langt er det noe jeg ønsker å teste, virker verdt forsøket. Og selv om jeg ikke får ønsket effekt, kommer jeg likevel til å få en kul rusopplevelse tenker jeg.

Er ikke redd for å bad-trippe. Vil være omringet av folk med åresvis av erfaring, pluss at jeg har en unik egenskap når det kommer til rus. Jeg inntar et stoff som kommer til å gjøre mye rart, noe av det vil kanskje være ubehagelig eller forvirrende. Men, jeg tenker alltid at det er jo denne effekten jeg ønsker, og tar imot med åpne armer. Om det skjer noe jeg ikke forstår eller føler ukomfortabelt, er dette noe jeg utforsker videre for å forstå hvorfor jeg opplever nettopp dette. Det er stort sett en grunn til det meste.

Blir litt som å se skrekkfilm på kino. Jeg har valgt å se filmen, og faren for å bli skremt er tilstede. Det er bare å lene seg tilbake og nyte showet