View Single Post
Jeg ble siktet for innførelse til landet av LSD, amfetamin og MDMA. Alt dette ble stoppet i tollen, fra utlandet. Mengden var særdeles liten, av alle stoffer.
Både jeg og min bror bodde sammen, røyket daglig, fra morgen til kveld (bøtte), og inntok amfetamin og innsovingspiller (Stilnoct) regelmessig.
De kom på døra omkring 10:00 en morgen, seks mann (2 storbiler og én sivil). De ransakte hele huset (bodde hos foreldre), og de fant ikke en dritt (selv med hund). De fant noen pillebrett her og der, men det hadde jeg resept på. De begynte med utspørring på disse reseptene, men det er irrelevant, da jeg hadde alt mitt i orden. De begynte også å henge seg opp i en zip-pose de fant, med et "smiley-face" på seg. Denne insisterte de på å få analysert, noe jeg ga de lov til, da jeg insisterte på at den kom fra et tivolibesøk jeg var på.

Jeg selv begynte å reagere da politiet så det sto to vinkartonger ved kjøleskapet, og at de begynte å grave ved mine foreldres "rusvaner".
Attpåtil fant de en soft-gun, som gjorde at de måtte ringe til "høyere hold" for å undersøke om det var lovlig å ha soft-gun. Det verste var i grunn at operasjonsleder ba meg redegjøre for mine syn for innvandring (???). De merket jeg ble provosert, men jeg sa at "jeg stemmer ihvertfall ikke FrP, for å si det slik".
Deretter ba en aspirant meg om å lukke øynene, se i taket og telle ned fra 60 sekunder til 0 sekunder, for å sjekke responstid/rustilstand.

TLR: Rassia, lange samtaler operasjonsleder mens hund og 5 mann søkte huset, fant kun lovlige reseptbelagte stoffer og en soft-gun, pluss en smileyface-pose, yadayada henlagt grunnet bevisets stilling etter 2 mnd