View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Argumentasjonen din er likevel ikke backet av en eneste kilde, noen som helst data eller referanse. Det er ganske enkelt synsing, på lik linje med alle andre som har svart her. Rammene gitt for utvikling av en vaksine er som nevnt over en testperiode på 10-15 år, takstein i hodet kan ikke sammenlignes med fremmedlegemer som sprøytes inn i blodomløpet. Har heller ingen konklusjon her, som også er nevnt over men her diskuteres det spekulativt.
Vis hele sitatet...
Kanskje du heller skal komme med kilder, på din motstand mot vaksiner?..
Så kan vi se hvor god kildekritikk du har.
Mitt standpunkt for å ville ta vaksinen, er en podkast med navn "This week in vorology". Det er en professor i virologi ved Columbia universitet, som er primus motor. Oftest så har han sammen med seg 2 professorer til i virologi, ei assisterende professor i biologi (spesialfelt vaksiner) en professor i parasittologi og en vitenskapsjournalist (som driver mest innen virologi). Ellers så har dem ofte gjester også. Et par gjester jeg har bitt meg merke til, er Daniel Griffin (smittevernslege og ekspert innen parasittologi, men han har jobbet som et pisket katteskinn i et sykehus i New York siden Cvid19 kom dit) og Ralph Baric (ekspert på coronavirus, og det er han som har hatt oppgaven med å oppdatere WHO faglig). Men det har også vært mange flere eksperter der, også eksperter innen Covid19. Bl.a. Lisa Gralinski assisterende professor i virologi/immunologi (har publisert 6 (tror jeg det var) vitenskapelige artikler i år om Covid19).
Alle bortsett fra Ralph Baric av disse vil ta vaksinen når den kommer ut! Med en klausul, at Trump ikke prøver å få vaksinen ut tidligere enn den skal. Altså sende en halvferdig vaksine ut, for at han skal vise at han får virkelig gjort noe.

Ralph Baric sa i en av de siste episodene, at han har allerede tatt vaksinen. Han var en av de første, som tok den. Jeg regner med, at disse personene har en litt mer oversikt over hva dem gjør og hvilke risikoer dette innebærer, enn det vi har... Eller hva tror du. Jeg foreslår, at kanskje du også bør lytte til hva dem sier. Covid19 har en lei tendens til å lage blodpropper etter du har blitt "frisk" igjen. Dukker disse opp i hjernen, hjertet eller lungene, så har du jo et alvorlig problem. Viruset har da også ofte nesten rasert lungene, så lungenes evne til gasstransport blir nesten som en sliten olding av en røyker. Er det alvorlig nok?..

Ellers så var det dette med svineinfluensavaksinen, og de få som fikk narkolepsi. Dette kan du nesten ikke skylde på vaksinen. Du skjønner, dem bruker et eller flere proteiner fra viruset, som immunforsvaret skal trigges mot. Ene av disse proteinene, er også det som gir narkolepsi. Altså det er like stor prosentandel av de som ble syke, som også fikk narkolepsi.

Ellers hvorfor i helvete drar du inn GMO-tomater her? Ellers så hadde jeg ikke hatt noe som helst problem, med å spise hverken GMO-tomater eller GMO-mais. Hvis du har sukkersyke, så blir jo insulinen din lagd av GMO-bakterier. Veksthormoner blir også lagd av GMO-bakterier.
Ellers i Nederland, så har dem produsert en GMO-potet, som er immun mot tørråte. Tørråte ødelegger en solid % andel av avloingene, og det blir sprøytet ganske mye mot den. Men den er da forbudt i EU, på grunn av at det er GMO. Men det er bevist at den er like trygg å spise som annen potet. Men det er det vist ikke så nøye med...
Sammen med det har blitt lagd en GMO-ris, med navnet Golden Rice. Denne inneholder betakaroten, som det bl.a. er i gulrot og forløper til A-vitamin. Dette er også den eneste forskjellen på vanlig ris og Golden Rice. Han som lagde denne risen, har tatt patent på den. Slik at det er fritt for alle å bruke den. Altså han har gjort dette, for at de som har minst midler kan bruke dette. For i de østlige landene i Asia, så dør det tusenvis med barn, og mange blir blinde av A-vitamin mangel. Dette er vist ikke så nøye for Green Peace, som har aksjoner mot forsøk med slik ris... At dem ikke skjemmes!
Det er da mye bedre at det sprøytes en god del... Disse midlene får RoundUp til å virke som brus.

Hvis du bruker gatedop, og er redd for hva som er i vaksiner. Ja, da er det iallfall ikke håp for din konsekvensanalyse! Det blir egentlig ganske idiotisk.