View Single Post
Depressjon er da en psykisk lidelse? Det er selvfølgelig grader av depressjoner, men bør kanskje bedømme deretter. Er man manisk-drepressiv er det strørre sjans for at ting kan gå dårlig. Men merk hva jeg sier, større sjans. Det kan gå helt bra 100 ganger på syra, selvom du har en psykisk lidelse eller ikke, det finnes ikke noe fakta om at akkurat du kommer til å få problemer. Alt handler om tall og tilfeldigheter. Man blir foreskempel deprimert av å miste ett familie medlem, dette er en helt naturlig depressjon, og handler ikke og om en kronisk psykisk lidelse, men om en midlertidig.

Håper jeg klarte å forklare det godt nok for deg. Når det kommer til schizofreni: Dette får du ALDRI om du ikke har en gene feil i deg fra naturens side. Dette er det få som har, og det stammer ofte fra forfedre. Som andre sa her tidligere, har du psykisk sykdom i familien, skal man tenke litt nøyere igjennom det å ta psykedelika. Noen som har schizofreni i genene får det aldri, noen får det ved at en dramatisk situasjon utløser det engang i løpet av livet, eller av foreksempel psykedelikaer som åpner sinnet ditt og skaper foreskjellige unormale koblinger.

Jeg vet ikke eksakt tallene på sjansen av å ha schizofreni i genene, men de er fryktelige små, så ikke bekymre deg så mye over det
Sist endret av ZionRoad; 19. april 2010 kl. 15:10.